Inloggen

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn privacy?

We respecteren je privacy; jouw gegevens (zoals jouw e-mailadres) gebruiken wij uitsluitend om jou uit te nodigen voor een onderzoek. Jouw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Neem een kijkje in het Privacy statement.

Kan iedereen lid worden van het Zorg en Zekerheid Klantenpanel?

Ja, iedereen die klant is bij Zorg en Zekerheid kan lid worden van het panel.

Ik heb me aangemeld. Hoe gaat het nu verder?

Direct nadat je je hebt aangemeld, ontvang je een bevestigingsmail met een link naar je inlogpagina. Hier kun je inloggen met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je zojuist zelf hebt opgegeven. Op jouw profielpagina kun je eventueel jouw persoonlijke gegevens aanpassen. Met behulp van de antwoorden op deze vragen kunnen wij je doelgericht benaderen. Wij willen je namelijk niet lastig vallen met onderzoeken die niet voor jou van belang zijn.

Ik heb me ingeschreven voor het Zorg en Zekerheid Klantenpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er is een aantal mogelijke oorzaken:

  1. Je hebt jouw gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Op jouw profielpagina kun je enkele aanvullende gegevens over jezelf invullen, zoals jouw leeftijd. Als je deze gegevens volledig invult, heb je een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Voor de meeste onderzoeken maken wij namelijk een selectie van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
  2. Wij nodigen niet iedereen uit voor ieder onderzoek. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld bepaalde regio of leeftijd).
  3. Wanneer je nog nooit een uitnodiging voor deelname hebt ontvangen, vragen we je het e-mailadres dat jij bij je inschrijving hebt opgegeven te controleren. Misschien heb je tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien heb je inmiddels een ander e-mailadres. Je kunt jouw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen en eventueel corrigeren op jouw eigen profielpagina.
  4. Wellicht belanden e-mails in een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken versturen wij altijd vanuit een e-mailadres vanaf het domein 'mwm2.nl'. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt en zorg ervoor dat dit e-mailadres als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail opgenomen wordt.


Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, je hebt geen speciale software nodig. Het enige wat je nodig hebt, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres zodat we je per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

Je krijgt per e-mail een uitnodiging tot deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar een inlogpagina waarmee je automatisch wordt toegelaten tot de enquête.

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat je het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden, dit varieert per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld genomen, kost het beantwoorden van de vragen zo’n 5 à 10 minuten.

Hoe vaak ontvang ik een vragenlijst?

Als je meedoet aan het Zorg en Zekerheid Klantenpanel ontvang je een aantal keer per jaar een uitnodiging om een enquête in te vullen via Internet. Hoe vaak we jou uitnodigen hangt onder meer af van jouw profiel. We nodigen je namelijk alleen uit voor onderzoek dat op jouw persoonlijke situatie is afgestemd.

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin hebt om een enquête in te vullen, kan je de uitnodiging gewoon negeren. Je blijft dan gewoon lid van het Zorg en Zekerheid Klantenpanel.

Wat voor onderzoeken kan ik verwachten?

De onderzoeken kunnen gaan over diverse onderwerpen, maar hebben altijd betrekking op Zorg en Zekerheid. Je kan dan onder meer denken aan tevredenheidonderzoeken, onderzoeken naar reclame uitingen, onderzoeken naar specifieke acties, etc.

Wat gebeurt er met de onderzoeksresultaten?

De resultaten van het onderzoek gebruiken wij om de bedrijfsvoering te optimaliseren en de klantgerichtheid te verbeteren. Na afloop van elk onderzoek doen we op deze website verslag van de belangrijkste resultaten.

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Wanneer de link naar de vragenlijst niet werkt: kopieer dan de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van jouw internet browser. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via de inlogpagina kun je jouw wachtwoord veranderen. Als je op 'Wachtwoord vergeten' klikt en je e-mailadres invult, krijg je binnen enkele minuten een activatieklink toegestuurd. 

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

Je kunt je e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen en eventueel corrigeren op jouw eigen profielpagina.

Ik wil me uitschrijven uit het Zorg en Zekerheid klantenpanel, wat moet ik doen?

Je kunt je hier uitschrijven. Na uitschrijving benaderen wij je niet meer voor onderzoeken.

Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?

Je kunt jouw vraag stellen op onze contactpagina. Binnen twee werkdagen ontvang je een antwoord.

Wat zijn mogelijke onderwerpen?

Vragen die we je bijvoorbeeld kunnen voorleggen zijn:

  • Hoe vind je de homepage van onze website?
  • Wat vind je van onze brief over de polis wijziging?
  • Hoe moet onze nieuwe actie eruit zien?