We respecteren je privacy; jouw gegevens (zoals jouw e-mailadres) gebruiken wij uitsluitend om jou uit te nodigen voor een onderzoek. Jouw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die je geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Neem een kijkje in het Privacy statement.
Ja, iedereen die klant is bij Zorg en Zekerheid kan lid worden van het panel.
Direct nadat je je hebt aangemeld, ontvang je een bevestigingsmail met een link naar je inlogpagina. Hier kun je inloggen met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je zojuist zelf hebt opgegeven. Op jouw profielpagina kun je eventueel jouw persoonlijke gegevens aanpassen. Met behulp van de antwoorden op deze vragen kunnen wij je doelgericht benaderen. Wij willen je namelijk niet lastig vallen met onderzoeken die niet voor jou van belang zijn.
Er is een aantal mogelijke oorzaken:
Nee, je hebt geen speciale software nodig. Het enige wat je nodig hebt, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres zodat we je per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken.
Je krijgt per e-mail een uitnodiging tot deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een link naar een inlogpagina waarmee je automatisch wordt toegelaten tot de enquête.
Nee, je kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat je het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden, dit varieert per onderzoek van enkele dagen tot enkele weken.
De lengte van de vragenlijst verschilt per onderzoek. Wij proberen de vragenlijst altijd zo kort mogelijk te houden. Gemiddeld genomen, kost het beantwoorden van de vragen zo’n 5 à 10 minuten.
Als je meedoet aan het Zorg en Zekerheid Klantenpanel ontvang je een aantal keer per jaar een uitnodiging om een enquête in te vullen via Internet. Hoe vaak we jou uitnodigen hangt onder meer af van jouw profiel. We nodigen je namelijk alleen uit voor onderzoek dat op jouw persoonlijke situatie is afgestemd.
Nee, deelname is niet verplicht. Als je een keer geen tijd of geen zin hebt om een enquête in te vullen, kan je de uitnodiging gewoon negeren. Je blijft dan gewoon lid van het Zorg en Zekerheid Klantenpanel.
De onderzoeken kunnen gaan over diverse onderwerpen, maar hebben altijd betrekking op Zorg en Zekerheid. Je kan dan onder meer denken aan tevredenheidonderzoeken, onderzoeken naar reclame uitingen, onderzoeken naar specifieke acties, etc.
De resultaten van het onderzoek gebruiken wij om de bedrijfsvoering te optimaliseren en de klantgerichtheid te verbeteren. Na afloop van elk onderzoek doen we op deze website verslag van de belangrijkste resultaten.
Wanneer de link naar de vragenlijst niet werkt: kopieer dan de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van jouw internet browser. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op.
Via de inlogpagina kun je jouw wachtwoord veranderen. Als je op 'Wachtwoord vergeten' klikt en je e-mailadres invult, krijg je binnen enkele minuten een activatieklink toegestuurd.
Je kunt je e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen en eventueel corrigeren op jouw eigen profielpagina.
Je kunt je hier uitschrijven. Na uitschrijving benaderen wij je niet meer voor onderzoeken.
Je kunt jouw vraag stellen op onze contactpagina. Binnen twee werkdagen ontvang je een antwoord.
Vragen die we je bijvoorbeeld kunnen voorleggen zijn: